16 April 2010

Nak ngorat pon jagelaa .Takot aku -__-

Ok.Here's the thing .Tadi kitorg went to Selayng Mall and played bowling.Then boleh lak ade sorg mamat ni sebok dtg kat aku cakap "Hey ,I just nak cakap yg u mmg kiut.serious.I xmen men ..I was like *SIROUSLY* ?Takde malu ke ? Datang kat tempat orang tengah main and redah cmtu je ?Kalau aku sorg takpe ,nie kau puji kawan aku sekali and sebok tanye name aku kat die nape ?Tak taw malu ka ?

Pastu nak belanja bowling ? Ohh totally no.HOnestly ,men are creepy nowdays.Silap silap pukau pompuan kang bawak ke LOMBOK .HAHAHA .

Honestly ; we tried to have fun but that crazy man totally mess with us.No mood :( Baru je nak enjoy dengan kawan :) sedeyh gile weyh.Semua cam takot .

p/s:I wish you were here *Mr Alam*.Atleast you can be my bodyguard.And those men wont ever come to bother us :(

3 comments:

the beena's said...

alolo..siannye u..tuhlaa comel sgt nii..=)

Aisya J said...

org HOT mmg macam gitu :P

Lydia Rashid said...

ienaa : ish mane ade comeltp memang die taktaw malu :I

aisyah : eleh die lagi hot dr kite ;P