14 June 2011

Holidays in Port Dickson with LOVES ♥

Assalamulaikum and hai everyone . So baru baru ini I have decided to quit blogging . BUT , the problem is , everytime I want to make my blog private , mesti je ada something yang nak aku post . Sampai bilalah . Hehe . So last weekend ada gathering , cousins . Mum's siblings but women je pergi . Kinda fun . Bukan apa , tapi the only things yang makes me forget about the world is when I'm  with my relatives .

Itu je yang boleh buat aku lupa dunia . Handphone hilang pun aku tak kisah . Haha . Serious . FAMILY is important . I wish I have a bigger family , BUT hey , it's okay . I'm grateful enough to have what GOD gave me :)

So sempat lagi snap some pictures :)











Time ni dekat coral bay . Went a ride with a boat . Feeding fish with bread :)

p/s : Banyak lagi pictures but tak larat nak letak . Hehe . Serious , time keluar tengok dunia , semua masalah hilang . I wished I can meet them again :)

No comments: