31 May 2011

Salam reader ! :) Today dah masuk hari ke berapa stuck in the house . Tak keluar pon . Shit. Bosan gilaa . Semua orang ada plan dia nak spend their holidays . Mine ? ergh =.=' . Facebook is getting boring just like Myspace . Nothing new . Nak online pun macam aii bosannya . Semua muka sama jee . I need something new . Nak tengok movie malas . Nak keluar nak beli barang takda kawan . Aii . 


So yesterday online pun did some shopping blog . I dont know but I really like fashion wearing skinny jeans and high heels . Looks nice . But Im 19 . Looks old if I wear one . Tapi macam teringin jugak . Serius cantik . Semalam cleaned out my closet . Withdraw my mum's cloths . Patutlah baju tak muat . Semua baju mak haa -_-'






I was so suprised sebab most of my mum's cloth are vintage . Serius aku macam eii cantik pulak kalau nak derma .I decided Half of my cloths nak buang and yang still elok derma and buat kain buruk jela . Hihi . Still ingat lagi my friends came by to my house and punggah all the baju that I had bought but I never wear it . Tak lahulah syndrome apa but I like to buy cloths and never wears any of it . Suka membazir je kan . Haih have to throw out my bad habit tu :p 




So this Julai going to Indonesia . Wohoo .Heaven for shopping . But still , kena jimat okay :) Okay lah mahu study for MUET . Takecare



2 comments:

AN said...

Skinny jeans with heels memang the best really! You should try, tak look old pun :)

Lydia Rashid said...

hehe okay :) i will :p