30 September 2010

I think I miss my parents



Salam Malaysia and Homies . Today my mo0d is a little bit off . I'm having my flu , I skipped classes,IMPORTANT CLASSES . And the most important things is that I have'nt heard anything news from myparents . NOTHING . I miss them . My mum's voice ,my dad's voice , my only brother . Haih I missed my family . I'm thinking on where do I want to continue my studies for degree . I dont want to stay in Penang because all my friends maybe flying to Ireland . And I'm alone now .Mak abah ,Dyaa dah try ,Dyaa dah cuba untuk mak and abah . Dyaa takot takleh bawak macamne ? Dia dah cuba . Sampai Dyaa sakit . Tapi Dyaa takkan behenti cuba demi mak abah .
Bila mak ngn abah nak datang lagi ? Minggu depan Dyaa final , takot . susah sangat .Otak Dyaa dahlah lembab . Minggu ni ada presentation lagi . Satu habuk pon takda . Now working on it .Dyaa struggle kat sini . Tak sabar nak habiskan ,tapi rindu dengan kawan kawan .Dyaa syukur dapat diorang . Paling happening . Rumah sentiasa kecoh dengan kehadiran housemate and classmates yg Loco Molo (gila gila )

Takpa ,I'm going to stop and keep moving with my effort .Selagi hidup ,selagi tu boleh . Kalau orang yg cacer pon boleh lawan barah ,apetah lagi orang yg sehat kan ? hee .
Okayy readers mahu berangkat dahulu . Kena prepare untuk text ,lab report and presentation .

p/s: Our parents sacrifice for us ,it's time for us to give back .

No comments: