12 July 2010

Let's talk about .. Envy ?

Envy.What can we say about it ? The first word I've learn was jeolous .But the tution teacher told me that jeolous was like the negative word for envy .So for this entry ,I use Envy because my intention is positive..

Ok ,I have to admit yang sometimes I have a bit of envy to those couples. Bukan envy bersosial ke apa ,tapi macam ,chatting at Facebook. Lovingnya aku tengok.Bila lah aku nak macam tu.Tu satu example .Example yang lain ofcourse laa pasal hangout kan .Dah 6 bulan lebih aku tunggu .Bila da balik ,aku lak pergi.Aihh memang takda jodoh betol .

Selama 3 tahun lebih aku perhatikan ,memang takda rezeki langsung.Bila da ada time je nak spend ,mesti something came out.Example dia yang time aku pergi Penang ni .Betol betol hari dia balik sini .Ahh sedih gilaa.Takpelaa.Terpulang jelaa -__-

No comments: