07 June 2010

Apa pun terjadi .Still tidak putus asa :)

So last weedays ingat Mr Alam balik.Namun sangkaan meleset sama sekali.Tak dapat cuti.So tidak mengapa.Hidup mesti diteruskan.haha.So last saturday I went to Lawyat and bought a new lappy.hehe .Itula anak angkatnya.Bukan orang pon.I called it Lunaa.Warna pink.hehe

So on Sunday pula ,I textNani cos she's got back from UM.And Ain too.So we went to Barkat just to breakfast.And then guess what ?Mr Alam came and gave me a present.Hee well although kitorg fight gila teruk but he still came.See,you syg I kan ?HAHAHA.

*Fuhh maaf.Gmbr harus dicencored patutmya haha*


So then I sent them back home and went out with my family pulak.Destination ?Subang Bestari which is our new house and Ikea.Ramai gilaa Ikea weyhhh.Fuhh berhimpit aku.Tapi one thing yg aku suka makannan dia.Ayam dia perghh lazat weyhh.Cuma takda nasi jee.Cam bosan lak.Nothing is good without Nasi aite ?hehe

7 comments:

aben said...

mr alam xjmpe mr ben pon.
cehh.

Lydia Rashid said...

haha mr alam in a hurry la mr ben.nanti dia jumpa ok ? :D

aben said...

yeah..i know.
actually he did called me aritu.
saje wat drama sket.

Lydia Rashid said...

really ?wahh his life will not complete without his bestfriend mr ben hehe :DD

aben said...

his life wouldn't be complete without u either..
i neh laki la.
xmao kat de.
haha.

Lydia Rashid said...

takdelaa.mana la tahu kan.haha :DD

aben said...

x.x
i tau..
i xnak.