09 May 2010

Langkawii !

Salam and hello fellas ! kali ni I wanna post about my trip to Langkawi.Actually it's not a trip .My mum got a conference to attend .So Just nak sebok.haha .It's been a long time laa tak pergi Langkawi .

Best gak laa.yelaa nek ferri kan.Dah lame tak naik.wehe* Boleh lak ada mamat ni nak tangkap gambar ngn aku lak.Kene halau ngn mak aku lak tuh.HAHA sorryy yeeeeeee .haha. My mum is my bodyguard.wehee*
Well we stayed at Aseania hotel.Susahnye nak pronounce
-__- pape pon tengs mum :D

Asenia Hotel :)

Then me and my mum went to UnderWater World .Haha.Cam dak kecik jee :D

Biawak
ikan sedut.haha
Mummy kuh :D
Awww.Bangau oh bangau.hehe

Me and mumyy
she's doing something that you guys wont believe
I snap itt.cool kan.haha
mumm
This fish is so huge !

p/s: I love Langkawi ! :D

2 comments:

jazimin said...

la... ferri, ingatkn kapal terbang...
wakaka, wat malu je... hehe

Lydia Rashid said...

hahaha.ape la kau ni.