18 April 2010

Bila Lydia pergi Kem Plkn tadi -__-

Hello ,well today entry agak best sikit bagi aku,hehe.Sebab aku dapat visit kawan baik ku yg merangkap jiranku di Kem Karisma.Wahh ,ayat !Baik gitu ;P


Well the story was like this ,Aina's mum IM me at Facebook.And we planned to suprised her .I did'nt told her anything about me going to visit her at Kem.Journey ?1 hour lebih.We bought KFC .

And by the time we enter the Kem ,I was like hiding behind her mum .And then I said "Cak !Suprised?" HAHA
Aina was like "OMG!!!!!!!!!! And yeah,she cried,haha.terharu gila.Berpeluk kott -__-

Aku rasa satu Kem leh dengar die jerit.HAHA.Because b4 this ,she told me that she really wanted me to come.Da lame tak jumpe -__- And yesterday ,I told her that I bought her a present.Special punye.I said "Hadiah ni bila kau dapat ,kau akan menangis," haha.

See,btol kan die menangis ?huu.Well the pictures later I will upload because it's in her mum;s camera .huu.







p/s; Tengs auntie and uncle sebab bawak lydia :) oh ,aina text me later then saying" Dyaa ,tengs sbb datang,imissyou sangat.I cam sedih sebab btol btol nak u dtg.Tak cye lak u btol btol dtg.hee.tengs " :) Well your welcome hunny :)