03 December 2009
Farewell syg ,
Yes I did it !.He read my blog.For your info my dear ,nobody ask me out ,I just wrote it to get your attention and I did it.I really am .You think xde taufan or ribut xpsl psl org ajak i kua ?weird la tuh .Tp like u said ,u akan balas kan ?so probably when you read this entry ,u da start ajak other girls out ,or coup or flirting.So when thats happen it will be the end of our history .And plz dont blame me pasal bergesel ape pon ,tak bergesel pon .baju lengan i besar.You i pandang kat kedai makan ade u pndang I ?Pastuh siap tnye kwn i agyy start xzam kul bpe.Abes I kat depan u nie ape ?Patung buddha ye ?klu tnye kat org len takpelaa ,nie tnye kat org yg penah ade history ngn u .xpe.i xkesah.PEgila ngn ur life ok.Semoga u happy.bye
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
omg,
darling,
what happened?
Post a Comment