25 December 2008

3rd Time To Aussie Island

Ok I remember agy at the age 3 i went to Sydney .Comel gile time tuh.hahaSecond time lak g Gold Coast which I kat sini mase form 2.hee.

Date : 20.12.2008
Day : Saturday.


Going to Aussie Island was'nt a such a great idea at first coz its opposite with where i want to go :( But fam thought is important tho.
Well this was a good vacay before I take the f**k xzam haha :D

*******************************************************

At LCC

Lydia:Asl takde orang melayu bang ?
Abg:Entah,taktaw.Matsalleh jee.
Lydia:Hermm.Mesti buhsan ohh -.-

**********************************************************

Time:10.30 pm

Mum:Cepat jum .Kita da lambat laa.
Abah:Tah cepat laa.
Lydia:Ye ye coming.

**Beratur check in tempat tggu plane.

Lydia:Ramai la melay (sambil texting mumu)


Guard:Pas adeq ?
Lydia:Ohh soryy.(tunjuk pas)
Guard:Dtg ngn fam?
Lydia:Yeppp

Bla bla blaa.
Malu gile semua tgokk dah la ramai.Alamak,ade dak senyum ahh.Wat tak taw jee hee.
**Nek plane :)






burok gileee muka ngantuk ahhh
Borink borink borik.
*da sampai :)
*di rumahh




Malam kuar .hermm.Nak beli ape eh ?hee Shopping shopping !
*Heyhh sye xsedia agy laa :P
*Ohh bergambar(pantang nampak cermin)haha.
Oh mari makan makan mc.d lapar doehh aduhh .sedap sikitt.

-------------------------------------------------------------------------------------








Next day kot :)

Yeah next we went to MovieWorld.Rindu gile tempat nie :)








*Bersame devil haha.Heyh baju nie sye dipakse pakai oleh abg ok.heee.







*Ok first skali of coz wajib cri rollercoaster enn.Ohh damnn first we ride The Batman I dunno wat is it but freaky weyhh !Cam nak lompat terkeluar jantung aku doehh ya allahh tolong ahh.



*Freakyy !! hee

Then we went to rollercoaster Superman punye.Mak aii we have to line punye panjang penat ohh.And for sure I tanak depan ok coz its freaky laa ! *Its huge kan ?erghh hee.






*Damn you !haha :DD







Ok then after that we went to ScoobyDoo punye cozster lak.But it definitely hurts my back ohh ! Kalau nak corner tu plahan plahan la sikit.Nie kuat gilee.Cam taik hahaha :DD And you noe wat ?In front of us there's two men ,langsung tade respon haha .(takde perasaan ke bro ?) :P



*continue :)









Ok then we went to the last rollercoaster.hee."The Tergantung" one haha :PP
*waahh besh glee haha :DD
*Favourite aku time niyhh .Oh I beliv I can fly !haha :DD






*damn tired lorh




-------------------------------------------------------- ---------------







Next Day kott :)Bersiap siap :)







We went to Dreamworld.






*continue


Nek helicopter babe :DD
Kuat gile angin :)










Satusatunye bnde yg parents aku nek haha
*Ahh I love dis The claw :))

Weeheee!

Add Image Then g beach.Wonderful scenery :)


With the kanggaroo !


We went to tiger showw hee



-----------------------------------------------------------------------

Next day kott



Ngn hantuu haha :DD Lady ghost :)
Hantu hensem :))
Balik pegi beach kot Lompattttttttt !


kucing australia ?



Ape motif ?abg yg tgkap.

------------------------------------------------------------------




*Cam hantu je weyhh HAHA

Welcam Malaysia :DD

No comments: